• ورود / ثبت نام
  • 09120331623

 

 

 

 عنوان ماژول: بخش بندی بازار و مشتریان

با استفاده از این ماژول، می توان با مشارکت فروشگاه های سطح شهر یک شبکه ی انبار دیجیتال با گستره ای از کالاهای متنوع راه اندازی کرد و عرضه محصولات را متناسب با علایق و نیازهای مشتریان هر شهر یا منطقه، هدفمند نمود. می توان هر فروشگاه را به عنوان یک انبار تعریف کرد و مناطق شهری تحت پوشش هر انبار را تنظیم نمود، بدین ترتیب با توجه به شهر یا منطقه هر کاربر، محصولات و موجودی انبارهایی که موقعیت مشتری را پوشش می دهند در فروشگاه آنلاین نمایش داده می شود. امکانات این ماژول کاربردی عبارتند از: تعریف استان، شهر و منطقه و محله ، تعریف انبارهای مختلف ، تخصیص مناطق تحت پوشش هر انبار ، کنترل موجودی محصولات هر انبار ، امکان تنظیم فیلتر مناطق تحت پوشش انبار.

قیمت افزونه:  3.000.000 تومان 

 

 


 

راهنمای تنظیمات ماژول بخش بندی بازار و مشتری

 

1. تعریف انبار 

 ابتدا می بایست انبارهای فروشگاه خود را طبق راهنمای تعریف انبار های فروشگاه به سیستم اضافه نمایید که از مسیر زیر قابل تعریف می باشد: 

ورود به پنل مدیریتی > منوی محصولات > انبارهای فروشگاه > افزودن 

 


 

2. تنظیم مناطق تحت پوشش هر انبار

پس از تعریف انبارها ، در همان صفحه جدولی از انبارها قابل مشاهده می باشد که هر یک از انبارها را می توان حذف ، ویرایش و یا منطقه بندی کرد.

جهت تعیین منطقه برای انبار مورد نظر کافی است طبق تصویر زیر ، بر روی دکمه مناطق کلیک کنید.

 

 

سپس فیلدهای کشور ، استان ، شهر ، منطقه و محله مورد نظر خود را انتخاب و بر روی دکمه  ثبت کلیک کنید.

 


 

3. تنظیم موجودی محصولات هر انبار

 در این مرحله قصد داریم برای محصول خود منطقه مشخص کنیم.جهت انجام این کار تنها کافی است انبار مربوط به منطقه مورد نظر را  از مسیر ورود به پنل مدیریتی > منوی محصولات > لیست محصولات > تب کنترل موجودی ، انتخاب و موجودی تعیین نمایید. 

 

نکته : در صورتی که بخواهید تنها مناطق خاصی را تحت پوشش خود قرار دهید و مشتریان تنها قادر به انتخاب آن مناطق باشند ، از مسیر  ورود به پنل مدیریتی > منوی تنظیمات > مناطق تحت پوشش  ، مناطق مورد نظر خود را ثبت نمایید.

 

 


 

4. فعال سازی گزینه ی مناطق تحت پوشش

از طریق مسیر زیر ، می توانیم مشخص کنیم که فیلتر مناطق تحت پوشش در چه مراحلی اعمال شود.

چنانچه این گزینه برروی "در مرحله ی سفارش" قرار گیرد ، مشتری تنها می تواند شهر و استان هایی را هنگام ثبت سفارش در مرحله مشخصات تحویل گیرنده انتخاب کند که شما در منو تنظیمات> مناطق تحت پوشش وارد نموده اید،چنانچه این گزینه بر روی "در همه ی بخش ها" قرار گیرد ، کاربر در تمام قسمت های سایت و اپلیکیشن شما فقط می تواند شهر و استان هایی را انتخاب کند که شما در منو تنظیمات> مناطق تحت پوشش تعریف کرده اید.

 

مثال:

1. فروشگاهی را در نظر بگیرید که دو شعبه در تهران و شیراز دارد و تنها امکان خدمات رسانی به مشتریان واقع شده در این نقاط کشور را دارد، این فروشگاه می تواند فیلد "فیلتر مناطق تحت پوشش" را برروی "در مرحله ی سفارش" قرار دهد تا مشتریان در هنگام سفارش تنها بتوانند این مناطق را انتخاب کنند. 

 

 

2. فروشگاهی را در نظر بگیرید که قصد دارد مشتریانش در تمام نقاط سیستم (سایت و اپلیکیشن) تنها بتوانند مناطق خاصی را انتخاب کنند،این فروشگاه می تواند فیلد "فیلتر مناطق تحت پوشش" را برروی "در همه ی بخش ها" قرار دهد تا مشتریان در تمام نقاط سیستم تنها بتوانند این مناطق را انتخاب کنند. 

 

 

 

 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به LiveGallery Add-Ons می‌باشد.

لطفا چند لحظه صبر کنید

پیام

پیام

پیام

پیام

Top