• ورود / ثبت نام
  • 09120331623

 

 

 

 عنوان افزونه: اپلیکیشن کاربر پیـک

با استفاده ی کاربران پیک فروشگاه از این اپلیکیشن، فرایند ارسال و تحویل سفارشات به مشتری، سریعتر، با دقت بیشتر و مطمئن تر انجام می گردد. در این اپلیکیشن، کاربران پیک با دریافت نوتیفیکیشن(اعلان) بر روی گوشی، سریعا از وظایف ارجاعی به خود و جزئیات سفر مطلع شده و با مسیریابی دقیق می توانند مرسوله را سریعتر به آدرس مشتری برسانند. امکانات کاربردی این اپلیکیشن عبارتند از: مشاهده لیست وظایف ارجاع شده، مشاهده و مدیریت سفرها، تنظیم وضعیت پیک(در دسترس،خارج از دسترس)، نمایش موقعیت خود و مسیریابی موقعیت مشتری بر روی نقشه، تنظیم وضعیت تحویل سفارش ، ارسال و دریافت پیام به مدیر فروشگاه.

قیمت افزونه:  1,500,000 تومان 

 

 


 

راهنمای امکانات اپلیکیشن کاربر پیک

 

یکی از روش های تحویل کالا به مشتری در سایت های فروشگاهی ، ارسال کالا از طریق کاربر پیک می باشد . در سامانه لایوگالری امکانی پیاده سازی شده است که ادمین یا اپراتور فروشگاه می تواند پس از تایید سفارش ، سفارشات را جهت ارسال به مشتری ، به کاربر پیک ارجاع دهد تا کاربر پیک پس از ورود به اپلیکیشن خود ، سفارشات محوله را مدیریت و سازماندهی نماید و با استفاده از امکانات کاربردی موجود در "اپلیکیشن کاربر پیک "، محصولات را سریعتر به دست مشتری برساند و خدمات با کیفیت تری به مشتریان ارائه دهد تا کیفیت سرویس دهی به مشتری ارتقا یابد.

 

 

شروع اپلیکیشن

اپلیکیشن پیک لایوگالری با صفحه ی لاگین به اپلیکیشن، آغاز می گردد. کاربر پیکی که توسط ادمین تعریف،تایید و فعال باشد، با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود می تواند  وارد اپلیکیشن پیک گردد.


نام کاربری فروشگاه : نام کاربری فروشگاه خود را وارد نمایید.

نام کاربری : نام کاربری پیک که توسط ادمین ، در پنل مدیریتی لایوگالری تعریف شده است را وارد نمایید.

رمز عبور : رمز عبوری که توسط ادمین ، در پنل مدیریتی لایو گالری تعریف شده است را وارد نمایید.
 


 

صفحه ی اصلی اپلیکیشن پیک 

پس از لاگین شدن ،  کاربر پیک می تواند در صفحه اصلی ، دسترس بودن و غیر دسترس بودن خود را با فعال کردن یکی از گزینه های "در دسترس" و "خارج از دسترسی" اعلام کند . 

 

توضیحات : 

در دسترس : از این طریق ، کاربر پیک آمادگی و دسترس بودن خود را جهت پذیرش و ارسال سفارش برای مشتری ، به ادمین اعلام می کند که در پنل فروشگاهی ،  وضعیت کاربر پیک برای ادمین ،  " آماده به خدمت " نمایش داده  می شود.

 

 

خارج از دسترس : از این طریق ، کاربر پیک به ادمین اعلام می کند ، که قادر به ارسال سفارش برای مشتری نمی باشد که در پنل فروشگاهی ،  وضعیت کاربر پیک برای ادمین ،  " خارج از سرویس " نمایش داده  می شود.

 

 

          


 

موقعیت من 

کاربر پیک با استفاده از این امکان می تواند مستقیما به مپ گوگل متصل گردد و  از مکان فعلی خود مطلع گردد .

 

                 

 


 

مکان یاب  

کاربر پیک با استفاده از این امکان می تواند مستقیما به تنظیمات مکان یاب گوشی خود هدایت شود و مکان یاب خود را فعال و یا غیر فعال نماید.

 

         

 


 

وظایف من

در این قسمت ، کاربر پیک می تواند لیست سفارشاتی را  باید به دست مشتری برساند، مشاهده کند.

با کلیک بر روی هر کدام از این سفارشات، به صفحه ی جزئیات وظیفه هدایت می شوید. در جزئیات وظیفه ، اطلاعاتی که باید پیک از آن ها مطلع گردد ( آدرس ارسال ، جزئیات سفارش، موقعیت روی نقشه ، اطلاعات محصول و وضعیت ماموریت )  نمایش داده می شود.  

 

              

 

 وضعیت ماموریت : کاربر می تواند با توجه به تحویل سفارش ، وضعیت ماموریت خود را به یکی از سه حالت دیگر (تحویل داده شده ، یافت نشد ، بازگشت داده شده ) تغییر دهد.

 

        

 

موقعیت روی نقشه : اگر بر روی آیکن موقعیت روی نقشه تاچ گردد، کاربر پیک می تواند مسیر بین موقعیت خود و مشتری را از روی نقشه ببیند و آن را برای تحویل سفارش به مشتری، دنبال کند. 


         

 


 

لیست سفرها

با کلیک بر روی لیست سفرها، کاربر پیک می تواند لیست ماموریت های خود را مشاهده کند و در صورتی که سفارشی تحویل داده نشده باشد ، اقدام به تحویل سفارش نماید.   

 

        

 

نمایش موقعیت مشتری  : کاربر پیک با کلیک کردن بر روی آیکن موقعیت ، می تواند به موقعیت مشتری بر روی نقشه دسترسی پیدا کند و به راحتی با دنبال کردن مقصد مشتری ، سفارش  را تحویل مشتری بدهد.

 

 

نمایش جزئیات وظیفه : با کلیک کردن بر روی هر ماموریت ، کاربر می تواند صفحه جزئیات وظیفه مربوطه را مشاهده نماید.

 

       

 


 

پیام ها

با استفاده از این قسمت ، کاربر پیک می تواند  از طریق ارسال تیکت با ادمین فروشگاه در ارتباط باشد .کاربر پیک با کلیک کردن بر روی هر تیکت ، می تواند تمامی پاسخ های مربوط به آن تیکت را نیز مشاهده نماید.

 

               

 

ارسال تیکت جدید : کاربر پیک جهت ارسال تیکت می بایست بر روی دکمه " ارسال تیکت جدید"  تاچ کند و  فیلدهای مربوطه را تکمیل و در نهایت بر روی دکمه ارسال تاچ نماید.

 

       

 

نکته : تمامی تیکت های ارسالی کاربر پیک ، به صندوق پیام های موجود در پنل فروشگاهی برای ادمین ارسال می گردد.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به LiveGallery Add-Ons می‌باشد.

لطفا چند لحظه صبر کنید

پیام

پیام

پیام

پیام

Top