• ورود / ثبت نام
  • 09120331623

 

 

 

 عنوان افزونه: انبارگردانی و مدیریت انبار

با این افزونه ی کاربردی، می توانید اپراتورهای انباردار و انبارهای خود را به راحتی مدیریت کنید و موجودی محصولاتتان را به صورت دقیق کنترل نمایید. می توانید گردش ورودی و خروجی های هر انبار را با رسیدها و حواله های صادر شده مطابقت دهید ، از صحت موجودی کالاهایتان مطمئن شوید و کنترل موجودی نمایید. امکانات کلی این افزونه عبارتند از: تعریف اپراتور انباردار برای هر انبار، صدور حواله خودکار در ثبت سفارشات، امکان ثبت رسید و حواله توسط انباردار، گزارش گردش ورودی و خروجی های کالاها و انبارها.

قیمت افزونه:  3.000.000 تومان 

 

 


 

راهنمای امکانات افزونه ی انبارگردانی و مدیریت انبار

 

از نیازهای اولیه و مهم مدیران در فرآیند انبارداری کسب اطلاعات دقیق از وضعیت موجودی انبار است تا بتوانند جهت کنترل هزینه های نگهداری ، سفارش و تامین مواد و پیشگیری از کمبود آن برنامه ریزی و تصمیم به موقع بگیرند. در سامانه لایوگالری برای این امر افزونه انبارداری پیاده سازی و تهیه شده است که با ثبت " رسید ها (ورودی ها ) و حواله ها ( خروجی ها ) در سیستم می توان موجودی محصولات را در انبار های تعریف شده در سیستم مدیریت نمود. در ادامه به آموزش و نحوه عملکرد این ماژول کاربردی در سیستم لایوگالری خواهیم پرداخت :

 

مزایای استفاده از افزونه انبارداری در سامانه لایوگالری :

1. مدیریت و کنترل موجودی و جایگاه کالاها در انبار
2. تعریف یک یا چند اپراتور انباردار برای هر انبار در فروشگاه
3. امکان لاگین اپراتور انباردار به پنل خود و ثبت رسید و حواله
4. ثبت رسید و حواله برای انبارها و سفارشات
5. صدور حواله های خروج از انبار به ازای محصولات موجود در هر سفارش تایید شده به صورت سیستمی
6. مشاهده رسید ها و حواله هایی که موجب افزایش و کاهش موجودی محصول می شوند در تاریخچه موجودی محصول

 


 

تنظیمات و نحوه استفاده

1. تعریف انبار 

به منظور کنترل موجودی و مدیریت رسید ها و حواله ها در سیستم ابتدا باید انبارهای فروشگاه خود را درسیستم طبق راهنمای تعریف انبار های فروشگاه به سیستم اضافه نمایید که از مسیر زیر قابل تعریف می باشد: ورود به پنل مدیریت > منوی محصولات > انبارهای فروشگاه

 


2. تعریف اپراتور انباردار ، ایجاد سطح دسترسی و انتصاب انبارها به اپراتور

رسید ها و حواله باید توسط اپراتور انباردار مدیریت شوند ، می توان به ازای هر انبار فروشگاه یک یا چند اپراتور انباردار تعریف نمود برای تعریف اپراتور می توانید طبق راهنمای تعریف اپراتورها و از مسیر ورود به پنل مدیریت > منوی اپراتور ها > لیست اپراتور ها،  اقدام فرمایید.

پس از تعریف اپراتور ، باید انبارهایی که مدیریت آن با اپراتور انبار دار تعریف شده میباشد را به این اپراتور انتساب داد ، برای این منظور در لیست اپراتور ها ، برای اپراتور انباردار مورد نظر دکمه  ویرایش را کلیک نمایید و در انتهای صفحه باز شده در قسمت " انبارداری " ، انبار یا انبارهای مورد نظر را انتخاب و دکمه " ذخیره " را کلیک نمایید.

 


 

پس از انجام مراحل بالا ادمین میتواند نام کاربری و پسورد را در اختیار اپراتور انباردار قرار دهد و اپراتور انبار می تواند پس از ورود به پنل خود رسید ها ، حواله ها و موجودی محصولات را مدیریت نماید.

 


3. نحوه استفاده از افزونه انبارداری و مدیریت رسید ها و حواله ها

اپراتور انباردار می تواند با نام کاربری و پسوردی که ادمین در اختیار اپراتور میگذارد به پنل خود لاگین نموده و  برای موجودی انبار رسید اضافه نماید و حواله های سیستم که به موجب کم شدن موجودی از طریق ثبت سفارش ایجاد شده را به همراه جزئیات و شماره فاکتور مشاهده نماید و موجودی محصولات انبارهای تحت پوشش خود را افزایش دهد.

اپراتور شما برای ورود به پنل خود بایستی به آدرس زیر مراجعه نماید:

http://operator.YourDomain

YourDomain : نام دامنه ی شما می باشد.

مثال:

 

http://operator.LiveGallery.ir

* توجه:  در صورت نیاز می توانید همیشه از آدرس operator.livegallery.ir برای ورود اپراتورهای خود استفاده نمایید. 

 

نحوه افزودن و ثبت رسیدها ( ورودی ) :اپراتور انباردار می تواند برای ثبت رسید کالاهایی که وارد انبار می شود از مسیر ورود به پنل مدیریت > منوی انبارگردانی > رسید ها (ورودی) اقدام نماید و موجودی کالاهای مورد نظر را افزایش دهد. 

1- برای افزودن رسید بروی دکمه " جدید " کلیک نمایید.

 

 

2- در پنجره باز شده انبار مورد نظر را انتخاب و در صورت نیاز شرح رسید را هم بنویسید و بروی دکمه " افزودن " کلیک نمایید.

* توجه : اپراتور فقط قادر به انتخاب انبار هایی می باشد که ادمین در مرحله تعریف و انتساب انبار به این اپراتور انتساب داده است.

 

 

3- در این پنجره امکان افزودن محصول به همراه تعداد ، رنگ ، شرکت توزیع و سایز محصول فراهم شده است ، ابتدا برروی دکمه " انتخاب محصول " کلیک نمایید.

 

 

4- در این پنجره کد یا نام محصول مورد نظر جهت افزایش موجودی را وارد نمایید سپس برروی دکمه " جستجو " کلیک کنید و از قسمت نتایج جستجو ، محصول مورد نظر را انتخاب و دکمه " ذخیره " را کلیک فرمایید.

 

 

5- در این مرحله تعداد موجودی ، رنگ ، شرکت توزیع و سایز را انتخاب نمایید و برروی دکمه " جدید " کلیک نمایید تا موجودی محصول مورد نظر به رسید اضافه شود ، در همین مرحله امکان افزودن موجودی محصولات دیگر وجود دارد.

 

* توجه : افزایش موجودی چندین محصول در یک رسید امکان پذیر می باشد.

 

6- موجودی محصولات در  رسید ها تا زمانی که دکمه " ارسال " را نزده باشید قابل ویرایش می باشند ، بعد از کلیک برروی دکمه "ارسال " به هیچ عنوان امکان ویرایش رسید وجود ندارد. پس از اطمینان از موجودی ها دکمه " ارسال " را کلیک نمایید تا رسید در سیستم ثبت شود و موجودی های جدید برای محصولات اعمال شود.

 

 

7- پس از ثبت رسید ، در لیست رسید ها می توانید با کلیک بر روی دکمه "جزئیات " هر رسید جزئیات رسید را که شامل شماره رسید ، انبار ، تاریخ ، شرح و لیست کالایی که توسط این رسید افزایش موجودی داشته اند را مشاهده نمایید.

 

* توجه : بعد از ثبت رسید در سیستم  فقط امکان حذف رسید را دارید با حذف رسید موجودی محصولات لیست شده در رسید  کاهش می یابد و این کاهش موجودی در تاریخچه موجودی محصول قابل مشاهده می باشد. 

 


مشاهده و مدیریت حواله ها

با ثبت سفارش در سیستم ، به ازای محصولات موجود در آن سفارش ، به صورت سیستمی حواله های خروج از انبار آن سفارش صادر شده و انباردارهای مربوطه می توانند حواله های انبار خود را مشاهده نمایند.

همچنین در تاریخچه موجودی محصول نیز رسیدها و حواله هایی که موجب افزایش و کاهش موجودی محصول بوده اند، قابل مشاهده هستند. 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به LiveGallery Add-Ons می‌باشد.

لطفا چند لحظه صبر کنید

پیام

پیام

پیام

پیام

Top