• ورود / ثبت نام
  • 09120331623

 

 

 

 عنوان ماژول: کنترل محصولی پیشرفته

با فعال سازی این ماژول، می توان موجودی و تاریخ انقضای کالاهای تند مصرف را بطور دقیق کنترل نمود. مدیر فروشگاه با تنظیم نقطه حداقل موجودی و تاریخ انقضا برای هر بارکد محصول، هشدارهای مناسب را در زمان های مشخص دریافت می کند. در این ماژول کاربردی می توان در تامین موجودی هر محصول، بارکد و تاریخ انقضای آن را تنظیم کرد، می توان در هنگام تعریف محصولات نقطه حداقل موجودی را مشخص کرد و به ازای هر دسته کالایی تنظیمات هشدار تاریخ انقضای مصرف را انجام داد.

قیمت افزونه:  1.800.000 تومان 

 

 

 

راهنمای ماژول کنترل محصولی پیشرفته

 
در فروشگاه ها برخی از محصولات فروش بیشتری دارند و مورد استقبال بیشتری از سوی مشتریان قرار می گیرند در نتیجه مدیر فروشگاه می بایست همیشه موجودی این محصولات را کنترل کند تا در صورت کم شدن موجودی آنها اقدام به افزایش موجودی نماید. بدین منظور ماٰژول کنترل موجودی در سیستم لایوگالری این امکان را فراهم می کند تا پس از مشخص نمودن نقطه حداقل موجودی برای هر محصول و دریافت هشدار از طریق نوتیفیکیشن ادمین را از کم شدن موجودی مطلع سازد تا برای تامین موجودی اقدام گردد.
 
با فعال سازی این ماژول، تامین موجودی محصولات می تواند بر اساس بارکد محصول صورت گیرد. بدین ترتیب هر محصول می تواند بارکد متفاوتی داشته باشد تا محصولات قابل رهگیری باشند. همچنین در هنگام ویرایش افزودن و محصول می توان نقطه حداقل موجودی را تنظیم نمود و در زمان تنظیم موجودی محصولات ، می توان تاریخ .انقضای هر محصول با بارکد مشخص را وارد کرد. لازم بذکر است که در زمان ثبت سفارشات، بارکدهایی از محصولات که زودتر تامین موجودی شده اند،  جهت خروج از انبار در نظر گرفته می شود.

برخی از محصولات دارای تاریخ انقضاء می باشند در صورتی که برای محصولی تاریخ انقضاء مصرف وارد شده باشد سیستم هشدار تاریخ انقضاء محصول را بر اساس مهلت تعیین شده در دسته بندی آن محصول از طریق نوتیفیکیشن هشدار می دهد تا برای فروش به موقع این محصولات بتوان از استراتژی هایی مثل تخفیف استفاده نمود. در ادامه نحوه اعمال تنظیمات در بخش های مختلف شرح داده می شود :

 

کنترل موجودی بر اساس بارکد و تاریخ مصرف:

در قسمت کنترل موجودی محصولات ، شما می توانید براساس انبار، شرکت توزیع، رنگ، سایز، بارکد و تاریخ انقضاء مصرف به محصولات خود موجودی و قیمت های متفاوت تخصیص دهید. 

بدین منظور ابتدا به آدرس زیر در پنل مدیریتی خود مراجعه کنید:

 

 منو محصولات   لیست محصولات ویرایش محصول مورد نظر تب کنترل موجودی 

 

با رفتن به آدرس بالا پنجره ی زیر به شما نمایش داده می شود:

 

کنترل موجودی

 

توضیحات فیلدهای مشخص شده در فرم بالا:

 

بارکد: کد شناسایی محصول می باشد، تکمیل این فیلد اختیاری است و امکان استفاده از تمام اعداد و حروف انگلیسی در این فیلد وجود دارد. 

کاربرد: با استفاده از این فیلد می توان برای محصولاتی که انبار، سایز، رنگ، شرکت توزیع یکسان اما بارکدهای مختلف دارند، موجودی و قیمت های مختلف تعریف کرد. 

 

تاریخ انقضاء مصرف : در این فیلد مدیر فروشگاه می تواند برای محصول تاریخ انقضاء وارد نماید.

کاربرد :
در صورت تنظیم فیلد "در دسته بندی محصولات و وارد نمودن تاریخ انقضاء مصرف برای محصول، سیستم از طریق نوتیفیکیشن بر اساس مهلت تعیین شده (بر حسب روز) در دسته بندی آن محصول هشدار تاریخ انقضاء نمایش می دهد.

مثال : مدیر فروشگاهی را در نظر بگیرید که قصد فروش محصولات خوراکی و غذایی را دارد، مدیر این فروشگاه می خواهد 20 روز قبل از منقضی شدن تاریخ مصرف محصولات خود سیستم به او هشدار دهد تا در خصوص این نوع محصولات سیاستی مثل تخفیف و یا فروش ویژه را در پیش گیرد، بدین منظور مدیر  ابتدا باید فیلد "  را در دسته بندی محصولات خوراکی و غذایی بروی عدد 20 تنظیم نماید ، از این پس اگر محصولی دارای تاریخ انقضاء مصرف باشد و تاریخ جاری به 20 روز قبل از تاریخ انقضاء هر محصول که در دسته بندی محصولات خوراکی و غذایی باشد برسد ، سیستم به صورت اتوماتیک در نوتیفیکیشن و گزارش انقضاء محصول هشدار تاریخ مصرف را نمایش می دهد.

نکته : به منظور تنظیم فیلد  "ابتدا به آدرس زیر در پنل مدیریتی خود مراجعه نمایید: 

 

 منو محصولات   لیست محصولات لیست دسته بندی 
 

با رفتن به آدرس بالا پنجره ی زیر به شما نمایش داده می شود:

 

 

توضیح فیلد مشخص شده در فرم بالا:

 

 : در این قسمت می توان تعداد روز تا انقضاء محصولات جهت نمایش هشدار انقضاء محصول را مشخص نمود.

کاربرد: محصولاتی که کمتر از این تعداد روز به تاریخ انقضا مهلت داشته باشند، بصورت اتوماتیک به کاربر هشدار اتمام مهلت تاریخ انقضاء برای آن محصولات نمایش داده می شود.


 

تنظیمات نقطه حداقل موجودی :

به منظور جلوگیری از مواجهه با کسری کالا در انبار مدیر فروشگاه می تواند برای هر محصول نقطه حداقل موجودی مشخص کند. این فیلد جهت آگاهی مدیر سیستم برای تامین موجودی محصول می باشد که به محض رسیدن موجودی محصول به این نقطه پیغام هشدار در پنل مدیریتی به او نمایش داده شود. 

 

مثال: فروشگاهی را در نظر بگیرید که می خواهد به محض آنکه موجودی محصول گوشی موبایل آیفون 8 در فروشگاهش به 10 عدد رسید سیستم به او هشدار دهد تا قبل از اتمام موجودی فعلی، موجودی خود را افزایش دهد، بدین منظور مدیر می تواند در فیلد "نقطه حداقل موجودی" عدد 10 را وارد نماید. 

 

جهت تنظیم فیلد " نقطه حداقل موجودی "  به آدرس زیر مراجعه نمایید:

 

 منو محصولات   لیست محصولات ویرایش محصول مورد نظر تب عمومی 
 
 

با رفتن به آدرس بالا پنجره ی زیر به شما نمایش داده می شود:

 

 

توضیح فیلد مشخص شده در فرم بالا:

 

نقطه حداقل موجودی : این فیلد نشان دهنده حداقل موجودی مورد نیاز یک محصول در انبار می باشد.

کاربرد: با رسیدن و کمتر شدن موجودی کل محصول به نقطه هشدار, پیغام مناسب به ادمین نمایش داده می شود تا پس از اطلاع از موجودی محصول اقدام به افزایش موجودی محصول مورد نظر نماید.

 


 

هشدارهای سیستم ( نوتیفیکیشن ) : 

 

هشدار

 

توضیح  پیغام هشدار ( نوتیفیکیشن ) 

1. برای محصولاتی که هنوز موجودی داشته  باشند و در  کنترل موجودی، تاریخ مصرف در نظر گرفته شده باشد ، در صورت نزدیک شدن و یا رسیدن تاریخ جاری به تاریخ مصرف ، به مدیر فروشگاه هشدار داده می شود.

 

2.محصولاتی که موجودی آنها به نقطه حداقلی که درصفحه اطلاعات عمومی محصول وارد شده است، رسیده باشد و یا کمتر از آن باشد و در دسته بندی مربوطه هشدار انقضاء موجودی محصول وارد شده باشد ، به مدیر فروشگاه هشدار داده می شود..

 

3. هنگامی که سفارش برای محصولات فروشگاه صورت گیرد برای مدیر هشدار داده می شود تا مدیر بتواند از سفارش های جدید باخبر گردد و آن ها را تایید نماید.

 

4. در صورتی که مشتریان برای محصولی نظر و دیدگاه وارد نمایند مدیر فروشگاه می تواند با مشاهده هشدار مربوطه به بخش دیدگاه های موجود در پنل مدیریتی خود را مدیریت کند.

 

 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به LiveGallery Add-Ons می‌باشد.

لطفا چند لحظه صبر کنید

پیام

پیام

پیام

پیام

Top